Giyilebilir teknoloji pazarındaki iddiasını güçlendirdi


Kaynak:Donanım GünlüğüEtkinliğin en dikkat çekici ürünlerinden biri olan Meta Ray-Ban Display, sağ lense gömülü 600×600 piksel çözünürlüğünde, 90 Hz yenileme hızlı tam renkli bir ekranla geliyor.Haberin DevamıHaberin DevamıHaberin DevamıHaberin Devamı
5.000 nit’e kadar parlaklık sunan bu ekran, WhatsApp ve Messenger mesajlarını, adım adım navigasyon bilgilerini, Spotify’da çalan şarkıları ve Meta AI’dan gelen yanıtları doğrudan görüş alanınıza yansıtıyor. Statik içeriklerde ise pil ömründen tasarruf etmek için ekranın yenileme hızı 30 Hz’e düşürülüyor.
Cihazın kontrolü için Meta Neural Band adlı sEMG (yüzey elektromiyografi) bileklik kullanılıyor. IPX7 derecesine ve 18 saat pil ömrüne sahip olan bu bileklik, hareketlerinizi algılayarak gözlüğün işlevlerini kontrol etmenizi sağlıyor. 3K çözünürlükte (30 fps) video kaydı ve 3x dijital yakınlaştırma sunan 12 MP ultra geniş açılı kamerası, anılarınızı kaydetmek için güçlü bir araç sunuyor. Karma kullanımda 6 saate kadar pil ömrü sunan gözlüğün şarj kutusuyla bu süre 24 saate kadar çıkabiliyor. IPX4 sertifikalı ve 69 gram ağırlığındaki Ray-Ban Display, ABD’de 799 dolara satılıyor ve 30 Eylül’de piyasaya çıkacak.
Ray-Ban Meta (2. Nesil): Gelişmiş Video ve Yazılım Özellikleri
Meta ayrıca, daha uygun fiyatlı bir seçenek olan Ray-Ban Meta (2. Nesil) akıllı gözlüklerini de duyurdu. Bu model, pil ömrü ve video kaydı yeteneklerinde önemli iyileştirmeler sunuyor. Tek şarjla 8 saate kadar pil ömrü sunarken, şarj kutusuyla bu süre 48 saate kadar uzuyor ve sadece 20 dakikada %50 şarj olabiliyor.
Haberin DevamıHaberin DevamıHaberin DevamıHaberin Devamı
Kamera tarafında, 60 fps’ye kadar 3K video kaydını destekleyen gözlük, bir yazılım güncellemesiyle gelecek hiperlapse ve ağır çekim kayıt modlarıyla da zenginleşiyor.
Ayrıca, yakında eklenecek Conversation Focus (Konuşma Odaklanması) özelliği sayesinde, konuştuğunuz kişinin sesini izole ederken çevredeki gürültüyü en aza indirmeyi de başaracak. ABD’de 379 dolardan başlayan fiyatlarla satışa sunulan Ray-Ban Meta (2. Nesil), Wayfarer, Skyler ve Headliner gibi ikonik tasarımlarla geliyor.
Bu iki yeni model, Meta’nın giyilebilir teknolojideki farklı segmentlere hitap ederek pazar hakimiyetini artırma stratejisinin bir parçası olarak değerlendiriliyor.
- Meta
- gözlük
- teknoloji
Haber Kaynak : CNNTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”